Monday, September 29, 2014

Badan gelebeh lepas beranak

As salam...

Terkena batang hidung sendiri tak dengan title di atas? Sentap kan?
haaaa....memang sentap. Berat dulu 55kg, berat sekarang 65kg. Breast jatuh, perut flabby dan berlapis. punggung jatuh, bahu pon rasa jatuh. Memang lari habis posture badan.

Droopy!

I am....

Nak diet?
Ye pernah try, memang berat turun tapi tak pada satu tahap payah nak teruskan. masa tu aku ikut tips Kevin Zahri, kat ofis boleh kata kerja aku takde la aktif sangat, banyak duduk di desk sajork! Aku takde masa nak work out, boleh la buat cardio ade la dalam 20min. tu je aku mampu. so lambat la nak turun beratnye. Even baju-baju aku dah longgar aku masih tak puas hati. shape aku masih macam orang tua.

Droopy dan Flabby!

Beginilah similarity nya..
wanita beranak

Lain la kalau aku ni Aisywarya Rai, i still rock even with bulky fat!

Kemudian, aku diperkenalkan dengan Premium Beautiful, kalau tengok testimoni diorang memang best la. memang hourglass shape semuanya. Sejajar dengan matlamat aku, aku bukan nak kurus kering, aku nak slighly kurus, agak boleh reduce dalam 10kg with curve! I'm on!

Siapa-siapa sini penah pakai? Kasi review sikit.

No comments:

Post a Comment